Tuesday, March 29, 2011

Permohonan Asrama

PERHATIAN!!!
Nak tanya nie,Dah isi ker BORANG PERMOHONAN ASRAMA??
belom??cepat isi...Tarikh tutup pada 14 APRIL nie.
Jangan nak berlengah lagi yer kawan2,Saya pun tinggal nak hantar borang kat pejabat ASRAMA je lagi,tapi nak hantar tu je pun malas nye yang TERAMAT lah sangat.Doa2 kan lah saya hantar borang tu hari nie jugak!

TAW kan kat mane nak isi borang tu?
borang tu perlu di isi secara online taw..
silalah pergi ke Laman Web http://jtmk2.psis.edu.my/kamsis
permohonan bermula dari 14 Mac- 14 April.


TERMA & SYARAT :

Kriteria LAYAK memohon adalah seperti berikut:
Semua pelajar Kamsis layak memohon kecuali :
Pelajar yang mempunyai kesalahan berat atau mempunyai 20 mata demerit dan keatas.
Pelajar yang tinggal di Kamsis melalui proses rayuan
Kriteria TIDAK LAYAK memohon adalah seperti berikut:
Pelajar yang menjalani latihan industi (semester 4 diploma) dan ke atas
Jika pelajar layak memohon tetapi pada paparan online tersebut menyatakan pelajar tidak mendaftar, pelajar hendaklah memaklumkan kepada mana – mana warden untuk urusan permohonan tersebut.


TARIKH – TARIKH PENTING
14 Mac 2011 – permohonan di buka
14 April 2011 – permohonan di tutup
Awal Mei 2011 – keputusan permohonan yang layak akan di maklumkan

No comments:

Post a Comment